loading...
on3da.ir
O N 3 D A . I R

نایت اسکین

zahra بازدید : 217 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود دو آهنگ جدید حسن و علی باقری به نام های هواتو دارم و عاشق چشمات

دانلود دو آهنگ جدید حسن و علی باقری به نام های هواتو دارم و عاشق چشمات

تنظیم : علی باقری و منعم

موزیک ، میکس و مسترینگ : علی باقری

 

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ هواتو دارم :

عاشقتم که ، دوست دارم که

میخوام باهات بمونم تا اونجایی که

بفهمی همه دنیامو به پات میریزم

فقط میخوام باشی کنار من عزیزم

هواتو دارم هر جوری که باشی

هواتو دارم میخوام تنها نباشی

بریز تو پیشم غصه هاتو عشقم

دوست دارم حتی اگه پیشم نباشی

عاشقتم که ، دوست دارم که

میخوام باهات بمونم تا اونجایی که

بفهمی همه دنیامو به پات میریزم

فقط میخوام باشی کنار من عزیزم

هواتو دارم هر جوری که باشی

هواتو دارم میخوام تنها نباشی

بریز تو پیشم غصه هاتو عشقم

دوست دارم حتی اگه پیشم نباشی

 

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ عاشق چشمات :

هیشکی مثه تو نمیشه عشقم

عاشق چشمای تو شدم عشقم

واسه دیدنت همیشه تشنه ام

عاشق چشمای تو شدم عشقم

همیشه تو قلب منی آهای عشقم

گرفتی تو وجودمو همه ی تار و پودمو

بگو تو هم میخوای منو تا دنیا دنیا هست

عاشق چشمای تو شدم عشقم

بگو تو هم میدونی که دلم برات می میره

بگو تو هم عاشقمی تا دنیا دنیا هست

عاشق چشمای تو شدم عشقم

دنیا رو واسه تو میخوام واسه ی عاشقیت میخوام

هر چی که تو بخوای میخوام ای عاشق مهربون من

تو عشق مهربونمی بی تو دلم میمیره

بهونه هی میگیره ای عشق مهربون من

تو عشق مهربون من

ترانه ی زندگیتو خودم برات میسازمش

قثط یه آرزو بکن خودم برات میارمش

یه جایی زیر بارون تو رو که دیدم

عاشق چشمای تو شدم عزیزم

متن : آی آر تکست

تبادل لینک

هواتو دارم:

دانلود 320

دانلود 128

عاشق چشمات:

دانلود 320

دانلود 128

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سبک مورد علاقه شما؟
    فروشگاه سایت
    فروشگاه سایت
    محصولات

    کارواش خانگي ايزي جت
    چراغ خواب موزيکال طرح لاک پشت
    شيلنگ جادويي ايکس هوز - Xhose
    تي شرت I Miss You
    روبات ساختني مدل Spider
    وبگذر
    تبلیغات

    تبلیغات متنی شما در این مکان ماهانه 2000 تومان

    شبکه های اجتماعی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 1,171
  • بازدید سال : 9,658
  • بازدید کلی : 124,359
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات سایت

    تبلیغات بنری شما در این مکان ماهانه 3000 تومان

    کد رتبه گوگل